گسترش افق های نو فعالیت در فضای مجازی با همکاری اداره کل فضای مجازی و مرکز ملی نوآوری و خلاقیت

news-thump
بنا به گزارش پایگاه خبری مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق؛ جلسه مشترک اداره کل فضای مجازی و مرکز ملی نوآوری و خلاقیت با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد شیخ الاسلامی مدیرکل اداره کل فضای مجازی معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی مدیر عامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن جلسات معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار گردید.

بنا به گزارش پایگاه خبری مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق؛ جلسه مشترک اداره کل فضای مجازی و مرکز ملی نوآوری و خلاقیت با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد شیخ الاسلامی مدیرکل اداره کل فضای مجازی معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم  و حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی مدیر عامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن جلسات معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار گردید.

                                                       

در ابتدای این جلسه که با موضوع زمینه های همکاری مرکز نوآوری و خلاقیت با اداره کل فضای مجازی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی مدیرکل اداره کل فضای مجازی ضمن تبریک به مناسب تاسیس و راه اندازی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت و ضرورت مواجهه نوآورانه با مسائل فرهنگی با معرفی مدیران ادارات اداره کل فضای مجازی به ظرفیت های فعالان فضای مجازی در اداره کل اشاره نمودند.

ایشان در ادامه جلسه به معرفی قابلیت ها و طرح ایجاد یک پلتفرم جدید ویژه فعالان مجازی با نام “شهر مجازی” پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی مدیرکل اداره کل فضای مجازی توضیح دادند که “شهر مجازی” ، شهری است که در آن همه فعالیت ها و کنش های فعالان مجازی در آن صورت می گیرد و خدمات اداره کل فضای مجازی نیز در آن ارائه می گردد.

                                                      

در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین قطبی مدیر عامل مرکز ملی نوآوری، ضمن تشکر و قدردانی از حضور مدیران اداره کل فضای مجازی در این جلسه، به معرفی فعالیت ها و خدمات  سه گانه مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق پرداختند.

در ادامه ایشان بیان داشتند که طرح ایجاد پلتفرم شهر مجازی، یک طرح خلاقانه با توجه به رشد سریع و گسترده فعالیت فضای مجازی است.

همچنین ایشان در ادامه با اشاره به ظرفیت خوب فعالان و گروه های فضای مجازی در اداره کل فضای مجازی، زمینه حضور تیم ایده های خلاق و هسته های فناور را جهت پذیرش در مرکز نوآوری و خلاقیت فراهم و مساعد توصیف کردند.

ایشان در انتهای جلسه با آرزوی توفیق برای همه همکاران و حاضران در جلسه ، مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق را آماده برای همکاری های مشترک با اداره کل فضای مجازی دانستند.

پایان خبر /

17 آبان 1399

لینک خبر
لینک خبر
logo
آفتاب موفقیت اینجا طلوع می‌کند
110 54 311 025 675 55 311 025
5159 206 0993 noavari@dte.ir
قم، میدان روح‌الله، معلم 10 ، فرعی 3
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به "خانه خلاق و نوآوری اشراق" می‌باشد.