نتایج رویداد ایده های استارت آپی هدایت روابط دختر و پسر به سمت ازدواج اعلام شد

news-thump
به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری اشراق، فراخوان ثبت ایده های استارت آپی هدایت روابط دختر و پسر به سمت ازدواج از یکم اردیبهشت ماه  تا ۱۵ خرداد سال جاری از سوی خانه خلاق و نوآوری اشراق و با همکاری میز عفاف و حجاب قطب های فکری فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آغاز شد و سایر مراحل آن شامل مشاوره و راهنمایی تکمیل ایده، برگزاری کارگاه‌های تمرین و تجربه، تکمیل ایده و گزینش برترین ها تا ۳۱ خردادماه صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری اشراق، فراخوان ثبت ایده های استارت آپی هدایت روابط دختر و پسر به سمت ازدواج از یکم اردیبهشت ماه  تا ۱۵ خرداد سال جاری از سوی خانه خلاق و نوآوری اشراق و با همکاری میز عفاف و حجاب قطب های فکری فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آغاز شد و سایر مراحل آن شامل مشاوره و راهنمایی تکمیل ایده، برگزاری کارگاه‌های تمرین و تجربه، تکمیل ایده و گزینش برترین ها تا ۳۱ خردادماه صورت پذیرفت.

برپایه این گزارش، در این رویداد ایده‌هایی مورد پذیرش و حمایت واقع شد که قابلیت تبدیل به شرکت خلاق را داشته و بتوانند محصول یا خدمت نوآورانه‌ای ارائه کنند که نیازهای فرهنگی و اجتماعی نهادها و دستگاه‌های دولتی و عمومی را تأمین سازد.

۵۰ ایده در این رویداد شرکت کردند که در مرحله داوری اولیه ۱۲ ایده انتخاب شد و در مرحله نهایی رتبه اول توسط هیچ یک از ۱۲ ایده برتر اخذ نشد، اما دو ایده متعلق به صادق مولایی و راحله کاردوانی بر اساس شاخص های مختلف به ترتیب رتبه دوم و سوم را از آن خود کردند.

هریک از حائزین رتبه های دوم و سوم به ترتیب دو میلیون تومان و یک میلیون تومان هدیه نقدی همراه با لوح تقدیر دریافت می کنند.

همچنین پنج نفر از صاحبان ایده های برتر به عنوان افراد شایسته تقدیر شناخته و مورد تجلیل واقع شدند که به هرکدام از آن ها علاوه بر لوح تقدیر مبلغ ۵۰۰ هزار تومان نیز اهدا می شود.

این رویداد در حوزه‌های “روابط ازدواج به ‌قصد همسریابی” ، “روابط به ‌قصد تأمین نیاز” ، “روابط به ‌قصد تجربه قدرت و جاذبه” و “روابط به ‌قصد کنجکاوی و تفنن” برگزار شد.

از نکات قابل‌توجه در میان شرایط شرکت کنندگان در این رویداد خلاقانه بودن و تأمین کنندگی نیازهای فرهنگی و اجتماعی ایده‌ها و ظرفیت‌های ارسالی بوده است. در واقع ایده‌ها باید از جنس B2B و G2B و C2B می بودند به گونه‌ای که مشتریان استارت‌آپ، نهادها و سازمان‌ها و عموم مردم باشند.

طی این رویداد مالکیت ایده برای ایده ‌پرداز محفوظ مانده و در خانه خلاق و نوآوری اشراق به ایده‌پردازان کمک می شود تا ایده خود را به نتیجه رسانده و آن را تجاری سازی کنند.

ایده‌های دارای ارزش افزوده، ضمن دریافت جایزه، برای رشد و تبدیل به شرکت خلاق، در خانه خلاق و نوآوری اشراق دفتر تبلیغات اسلامی حمایت خواهند شد.

پایان خبر /

07 تیر 1401

لینک خبر
لینک خبر
logo
آفتاب موفقیت اینجا طلوع می‌کند
110 54 311 025 675 55 311 025
5159 206 0993 noavari@dte.ir
قم، میدان روح‌الله، معلم 10 ، فرعی 3
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به "خانه خلاق و نوآوری اشراق" می‌باشد.