توسعه فعالیت های هنری و رسانه ای با همکاری اداره هنر و رسانه و مرکز ملی نوآوری و خلاقیت

news-thump
بنا به گزارش پایگاه خبری مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق؛ جلسه مشترک اداره هنر و رسانه و مرکز ملی نوآوری و خلاقیت با حضور دکتر محمدعلی روزبهانی رییس اداره هنر و رسانه معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی مدیر عامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن جلسات معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار گردید.

بنا به گزارش پایگاه خبری مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق؛ جلسه مشترک اداره هنر و رسانه و مرکز ملی نوآوری و خلاقیت  با حضور دکتر محمدعلی روزبهانی رییس اداره هنر و رسانه  معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی مدیر عامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن جلسات معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار گردید.                                                                                                                                                                               

                                                                        

در ابتدای این جلسه که با موضوع زمینه های همکاری مرکز نوآوری و خلاقیت با اداره هنر و رسانه برگزار شد، دکتر روزبهانی رییس اداره هنر و رسانه ، ضمن تبریک به مناسب تاسیس و راه اندازی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت و ضرورت مواجهه خلاقانه با فعالیت های هنری و رسانه ای با معرفی مدیران ادارات اداره هنر و رسانه  به ظرفیت های هنری و رسانه ای در اداره اشاره نمودند.

در ادامه جلسه هر کدام از مدیران ادراه هنر و رسانه به معرفی قابلیت ها و ظرفیت های هنری، رسانه و آموزشی اداره خود پرداختند.

                                                              

در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین قطبی مدیر عامل مرکز ملی نوآوری، ضمن تشکر و قدردانی از حضور مدیران اداره هنر و رسانه در این جلسه، به معرفی فعالیت ها و خدمات  سه گانه مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق با موضوع مدرسه فناوری، سه دال و شرکت های خلاق پرداختند.

در ادامه ایشان بیان داشتند که ظرفیت بسیار خوبی در حوزه های مختلف هنری و رسانه ای از جمله ادبیات و موسیقی مقاومت وجود دارد که نباید از آنها در کنار بقیه هنر ها غفلت نمود.

همچنین ایشان در ادامه با اشاره به ظرفیت خوب فعالان و گروه های هنری و رسانه ای در اداره هنر و رسانه، زمینه حضور تیم ایده های خلاق و هسته های فناور هنری و رسانه ای را جهت پذیرش در مرکز نوآوری و خلاقیت فراهم و مساعد توصیف کردند.

ایشان در انتهای جلسه با آرزوی توفیق برای همه همکاران و حاضران در جلسه ، مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق را آماده برای همکاری های مشترک با اداره هنر و رسانه دانستند.

 

پایان خبر /

17 آبان 1399

لینک خبر
لینک خبر
logo
آفتاب موفقیت اینجا طلوع می‌کند
110 54 311 025 675 55 311 025
5159 206 0993 noavari@dte.ir
قم، میدان روح‌الله، معلم 10 ، فرعی 3
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به "خانه خلاق و نوآوری اشراق" می‌باشد.