بررسی ساختار و تشکیلات مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق

news-thump
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی( تبلیغ نیوز )، کریم ابراهیمی در بازدید از مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی «مدیر عامل این مرکز» برگزار شد، اظهار داشت: ساختار و سازمان نفرات پیشنهادی از سوی مرکز مذکور طبق اساسنامه و صورتجلسه ابلاغی ریاست دفتر تبلیغات اسلامی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی( تبلیغ نیوز )، کریم ابراهیمی در بازدید از مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی «مدیر عامل این مرکز» برگزار شد، اظهار داشت: ساختار و سازمان نفرات پیشنهادی از سوی مرکز مذکور طبق اساسنامه و صورتجلسه ابلاغی ریاست دفتر تبلیغات اسلامی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی ضمن تشکر از مدیر عامل و کارشناسان مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق بابت همکاری ها و تعاملات صورت گرفته، به بیان پیشنهادی پرداخت و گفت: ساختار و سازمان نفرات این مرکز شامل چند پست باشد که تنها ۳ پست آن ساختاری و دارای کد باشد و الباقی غیرساختاری باشند؛ همچنین، پیشنهاد شد برای تمامی پست های این مرکز توسط معاونت منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی کارتابل در نظر گرفته شود.

سپس، حجت الاسلام والمسلمین قطبی ضمن ارائه ساختار پیشنهادی خاطرنشان کرد: مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق یک واحد خودگردان(وابسته) در قالب یک مرکز هزینه در ساختار کلی دفتر تبلیغات اسلامی می باشند.

گفتنی است ساختار نهایی مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق، با تصویب هیأت مدیره این مرکز و ابلاغ رییس دفتر تبلیغات اسلامی  اجرا گردید.

پایان خبر /

29 آبان 1399

لینک خبر
لینک خبر
logo
آفتاب موفقیت اینجا طلوع می‌کند
110 54 311 025 675 55 311 025
5159 206 0993 noavari@dte.ir
قم، میدان روح‌الله، معلم 10 ، فرعی 3
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به "خانه خلاق و نوآوری اشراق" می‌باشد.