۳۰ بهمن ماه؛ آخرین مهلت ارسال ایده ها به رویداد ملی سقاخانه

news-thump
مسئول کمیته گردشگری مجمع کلان شهرهای کشور با بیان اینکه باید از ظرفیت ایده‌ها و نخبگان و گروه های مختلف برای ماندگاری زائران در سه شهر زیارتی قم، مشهد و شیراز به خوبی استفاده شود، گفت: ۳۰ بهمن ماه آخرین مهلت ارسال ایده ها به رویداد ملی سقاخانه(رویدادهای استارتاپی حوزه زیارت) است.

مسئول کمیته گردشگری مجمع کلان شهرهای کشور با بیان اینکه باید از ظرفیت ایده‌ها و نخبگان و گروه های مختلف برای ماندگاری زائران در سه شهر زیارتی قم، مشهد و شیراز به خوبی استفاده شود، گفت: ۳۰ بهمن ماه آخرین مهلت ارسال ایده ها به رویداد ملی سقاخانه(رویدادهای استارتاپی حوزه زیارت) است.

به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری اشراق، حمید نادری، مسئول کمیته گردشگری مجمع کلان شهرهای کشور، در نشست خبری رویداد ملی مسئله محور سقاخانه (ایده های استارتاپی حوزه زیارت) که از سوی خانه خلاق و نوآوری اشراق در سالن کنفرانس مرکز همایش های غدیر برگزار شد،عنوان کرد: شهر قم دو مزیت دارد که برخی از برنامه ریزی‌ها در حوزه شهرداری‌ها در قم برنامه ریزی می شود و در ۲۰ کلان شهر عملیاتی می‌شود، مدیریت گردشگری باید در شهرها ایجاد شود و در این زمینه برنامه ریزی انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت ایده‌ها و نخبگان و گروه های مختلف برای ماندگاری زائران در سه شهر زیارتی قم، مشهد و شیراز به خوبی استفاده شود، گفت: تبلیغات شهری این رویداد پس از برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در سه شهر قم، مشهد و شیراز انجام می شود.

وی ادامه داد: در راستای ایده پرداری از نظرات مردم بهره مند می شویم، موضوع میزبانی و خدمات رسانی نیازمند خلاقیت است و در حوزه اطلاع رسانی و استقبال از زائران و برنامه های فرهنگی، هنری و گردشگری اقدامات قابل توجهی نیاز است.

مسئول واحد گردشگری سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم گفت: ۳۰ بهمن ماه مهلت ارسال ایده ها است و در مرحله نهایی داوران بین المللی در مشهد حضور خواهند داشت.

وی گفت: افرادی که برگزیده می شوند به مدت دو روز در مشهد به رقابت می‌پردازند و ایده های تجاری که قابلیت استفاده در مدیریت شهری دارد بهره برداری و استفاده می شود.

نادری با اشاره به اینکه در ۱۷ شهر اطلاع رسانی‌ها انجام می شود تا شهروندان از شهرهای دیگر در این رویداد ملی شرکت کنند، اظهار کرد: قم میزبان اولین دوره کارگروه گردشگری و مقاومت بود و همچنین در حوزه گردشگری تاریخی یزد در حال برنامه ریزی است.  

وی گفت: در ۱۷ شهر اطلاع رسانی ها انجام می شود تا شهروندان از شهرهای دیگر در این رویداد ملی شرکت کنند، قم میزبان اولین دوره کارگروه گردشگری و مقاومت بود و همچنین در حوزه گردشگری تاریخی یزد در حال برنامه ریزی است.

نادری خاطرنشان کرد: رئیسعلی دلواری از شهر بوشهر، میرزا کوچک خان جنگلی از شهر رشت، سردار سلیمانی از شهر کرمان و نواب صفوی از شهر قم نماد مقاومت هستند، برخی از شهرها در حوزه مقاومت و ایثار شاخص هستند که باید محورهای مقاومت برای جامعه تشریح شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رویداد ملی مسئله محور پذیرش و حمایت از ایده‌های استارتآپی حوزه زیارت (سقاخونه) می توانند به نشانی اینترنتی saghakhoneh.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 31154118 با پیش شماره 025 تماس حاصل کنند.

 

پایان خبر /

13 دی 1401

لینک خبر
لینک خبر
logo
آفتاب موفقیت اینجا طلوع می‌کند
110 54 311 025 675 55 311 025
5159 206 0993 noavari@dte.ir
قم، میدان روح‌الله، معلم 10 ، فرعی 3
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به "خانه خلاق و نوآوری اشراق" می‌باشد.