کاریزمَن۳ | کانال پایدار

news-thump
معرفی کاریزمَن “کانال پایدار” کاریزمَن کانال پایدار رویداد ایده پردازی کاریزمن کانال پایدار به منظور ایده ورزی و دریافت ایده با هدف تقویت، مرجعیت بخشی کانال، قوام کانال و شیوه­های خلاقانه مدیریت کانال در پیام­رسان ها برگزار می شود.

معرفی کاریزمَن “کانال پایدار”

کاریزمَن کانال پایدار

رویداد ایده پردازی کاریزمن کانال پایدار به منظور ایده ورزی و دریافت ایده با هدف تقویت، مرجعیت بخشی کانال، قوام کانال و شیوه­های خلاقانه مدیریت کانال در پیام­رسان ها برگزار می شود.

معرفی رویداد:

امروزه کانال های فرهنگی بسیار زیادی در پیام رسان ها وجود دارند لکن در مقایسه با سایر کانال­ها  قامت وتاثیر­گذاری مطلوبی نداشته و به میزان کافی رشد ندارند، بر این اساس لازم است ایده های نوآورانه را به خدمت گرفته تا تأثیرگذاری کانال های فرهنگی وسعت یابد.

در این رویداد به صورت تخصصی ایده های مرتبط با کانال و کانال داری دریافت و داوری می شود و به ایده های مرتبط با پیج، گروه، سایت و . . . پرداخته نمی شود.

علاقه‌مندان به ایده پردازی در این حوزه می‌توانند تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ در این رویداد ثبت نام  و در صورت داشتن ایده اولیه، ایده خود را ثبت نمایند (ثبت ایده در این بخش اختیاری است)

آشنایی کامل با موضوع رویداد:

علاقمندان می توانند با دریافت فایل­ های صوتی، تصویری اختصاصی این رویداد با موضوع و چالش اصلی رویداد کاملاً آشنا شوند. (انتهای همین صفحه)

ایده ورزی و تمرین و تجربه:

به منظور آشنایی با مولفه های طراحی ایده و ایده ورزی سمینار هم­اندیشی بررسی ایده های اولیه در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

شیوه و زمان ثبت ایده نهایی:

شرکت کنندگان متن ایده نهایی خود را همراه با یک فایل صوتی یا فیلم ۳ دقیقه‌ای (با موضوع تشریح ایده) در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ در سامانه noavari.dte.ir ثبت می نمایند.

جوایز:

پس از داوری ایده های دریافتی (تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹) از ایده پردازان برتر به ترتیب ذیل تقدیر خواهد شد.

نفر اول: ۳۰ میلیون ریال

نفر دوم: ۲۰ میلیون ریال

نفر سوم: ۱۰ میلیون ریال

شایسته تقدیر: ۵ میلیون ریال (۵ نفر)

مزایای شرکت در رویداد:

  1. تمرین ایده‌ورزی و کسب تجربه
  2. تقدیر از برترین‌ها (نفر اول: ۳ ملیون تومان، نفر دوم: ۲ ملیون تومان و نفر سوم: ۱ ملیون تومان و شایسته تقدیر:۵نفر۵۰۰هزارتومان)
  3. راهیابی‌ایده‌های استارت‌آپی به دهلیز خلاقیت مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق.

دامنه جغرافیایی رویداد: رویداد کاریزمَن به صورت ملّی برگزارمی‌گردد.

شرکت کنندگان در رویداد: فعالان فرهنگی، طلاب و دانشجویان خانم و آقا از سراسر کشور

پایان خبر /

18 اسفند 1399

لینک خبر
لینک خبر
logo
آفتاب موفقیت اینجا طلوع می‌کند
110 54 311 025 675 55 311 025
5159 206 0993 noavari@dte.ir
قم، میدان روح‌الله، معلم 10 ، فرعی 3
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به "خانه خلاق و نوآوری اشراق" می‌باشد.