کاریزمَن۴ | الگوی آشتی و مصالحه

news-thump
کاریزمَن ۴ موضوع “الگوی آشتی و مصالحه”

 

کاریزمَن ۴

موضوع “الگوی آشتی و مصالحه”

به میزبانی خانه فناوری های فرهنگی اصفهان برگزار می شود:

معرفی کاریزمَن “الگوی صلح و آشتی”

تحکیم و تقویت خانواده از مهمترین سفارش های دین اسلام و یکی از لوازم قِوام جامعه و فرهنگ است.
آنگاه که بین زن و شوهر نشانه‌های اختلاف آشکار می شود و پیش از رسیدن به بحران و انشقاق بین آنها به سفارش قرآن کریم باید با حَکمیت و مصالحه از بروز آسیب طلاق و جدایی پیشگیری کرد، از دیرباز در سنت و سیره جامعه اسلامی حکمیت با ورود ریش سفیدان و بزرگترها رواج داشته است. لیکن امروزه به اقتضای فرهنگ، سبک زندگی، دامنه تغییرات اجتماعی و روحیه و شخصیت نسل نوخاسته لازم است شیوه و الگوی حکمیت و آشتی به روز شده و متناسب با زمان اجرا شود.
بر این اساس در این رویداد برانیم با مشارکت آحاد مختلف جامعه به ویژه اولیاء تربیتی، مبلغان دینی، مشاوران و فعالان فرهنگی بهترین و موثرترین الگوهای مصالحه را به دست بیاوریم.
شرکت‌کنندگان در این رویداد می‌توانند به صورت فردی و گروهی ایده ها و طرح های پیشنهادی خود برای دستیابی به الگوی مصالحه و آشتی متناسب با اقتضای امروز فرهنگ و جامعه را به دبیرخانه رویداد ارسال نمایند.
به منظور تبیین دقیق موضوع رویداد و مشارکت دقیق تر در ایده پردازی، تعدادی فایل صوتی و تصویری از اساتید مرتبط در اختیار شما بزرگواران قرار داده می شود، انتظار می رود با دقت به این مباحث گوش دهید و با توجه به موضوع و محور اصلی رویداد ایده های خود را ارسال نمایید.

علاقه‌مندان به ایده پردازی در این حوزه می‌توانند تا ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ در این رویداد ثبت نام  و در صورت داشتن ایده اولیه، ایده خود را ثبت نمایند (ثبت ایده در این بخش اختیاری است)

آشنایی کامل با موضوع رویداد:

علاقمندان می توانند با دریافت فایل­ های صوتی، تصویری اختصاصی این رویداد با موضوع و چالش اصلی رویداد کاملاً آشنا شوند. (انتهای همین صفحه)

ایده ورزی و تمرین و تجربه:

به منظور آشنایی با مولفه های طراحی ایده و ایده ورزی سمینار هم­اندیشی بررسی ایده های اولیه در تاریخ  بزودی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

شیوه و زمان ثبت ایده نهایی:

شرکت کنندگان متن ایده نهایی خود را همراه با یک فایل صوتی یا فیلم ۳ دقیقه‌ای (با موضوع تشریح ایده) در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در سامانه noavari.dte.ir ثبت می نمایند.

جوایز:

پس از داوری ایده های دریافتی  از ایده پردازان برتر به ترتیب ذیل تقدیر خواهد شد.

نفر اول: ۳۰ میلیون ریال

نفر دوم: ۲۰ میلیون ریال

نفر سوم: ۱۰ میلیون ریال

شایسته تقدیر: ۵ میلیون ریال (۵ نفر)

مزایای شرکت در رویداد:

  1. تمرین ایده‌ورزی و کسب تجربه
  2. تقدیر از برترین‌ها (نفر اول: ۳ میلیون تومان، نفر دوم: ۲ میلیون تومان و نفر سوم: ۱ میلیون تومان و شایسته تقدیر:۵نفر۵۰۰هزارتومان)
  3. راهیابی‌ایده‌های استارت‌آپی به دهلیز خلاقیت مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق.

دامنه جغرافیایی رویداد: رویداد کاریزمَن به صورت ملّی برگزارمی‌گردد.

شرکت کنندگان در رویداد: فعالان فرهنگی، طلاب و دانشجویان خانم و آقا از سراسر کشور

پایان خبر /

15 فروردین 1400

لینک خبر
لینک خبر
logo
آفتاب موفقیت اینجا طلوع می‌کند
110 54 311 025 675 55 311 025
5159 206 0993 noavari@dte.ir
قم، میدان روح‌الله، معلم 10 ، فرعی 3
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به "خانه خلاق و نوآوری اشراق" می‌باشد.