برگزاری شش وبینار از سوی خانه خلاق و نوآوری اشراق در هفته پژوهش و فناوری

news-thump
معاون خانه خلاق و نوآوری اشراق با تشریح فعالیت های خانه خلاق و نوآوری اشراق بمناسبت هفته پژوهش و فناوری، از برگزاری شش وبینار از سوی این خانه در هفته پژوهش خبر داد.

معاون خانه خلاق و نوآوری اشراق با تشریح فعالیت های خانه خلاق و نوآوری اشراق بمناسبت هفته پژوهش و فناوری، از برگزاری شش وبینار از سوی این خانه در هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری اشراق، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق در گفت وگو با خبرنگار ما با گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری تصریح کرد: خانه خلاق و نوآوری اشراق در زمینه فناوری و نوآوری فعالیت هایی را برای هفته پژوهش تدارک دیده است.

وی افزود: علاوه بر اینکه در برنامه های هفته پژوهش و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی مشارکت داریم، در برنامه های استانی هفته پژوهش و فناوری استان قم هم نقش آفرینی داریم و با حضور 4 تیم ایده خانه خلاق و نوآوری اشراق در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان حضور یافتیم.

معاون خانه خلاق و نوآوری اشراق با اشاره به استقبال خوب مسئولین و مدعوین بازدید کننده از این نمایشگاه ادامه داد: بحمدالله شاهد توسعه تعاملات از طریق نمایشگاه بودیم و توانستیم ضمن معرفی خدمات این خانه، متقاضیان جریان شتابدهی را شناسایی و با آن ها همکاری هایی را شروع کنیم.

وی اظهارداشت: از آنجا که در دانشگاه، علم از طریق اساتید و گروه های علمی در اختیار دانشجویان قرار گرفته و مباحث عمیق علمی و تحقیقی مورد بررسی قرار می گیرد و مهارت ها نیز در پژوهشگاه به افرادی که به عرصه پژوهش ورود می کنند، آموزش داده می شود، در هفته پژوهش و فناوری امسال با یک رویکرد متفاوت ورود کرده ایم و علاوه بر علم و مهارت به حوزه تکنیک هایی که باعث می شود یک کنشگر خلاق و نوآور بتواند در عرصه اجتماع یا فعالیت های نوآورانه نقش آفرینی موثری داشته باشد، برنامه هایی را تدارک دیده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق بیان داشت: برهمین اساس شش وبینار برنامه ریزی شده است که در این وبینارها تلاش داریم تا جوانانی را که در حوزه های علمی و مهارتی علم و مهارت های دقیقی را بدست آورده اند با تکنیک هایی آشنا کنیم تا چاشنی نوآوری را همراه علم و مهارتشان کنند.

وی بیان داشت: برهمین اساس وبینارهای "ایکیگای؛ تکنیک کارآفرینیِ تناسب محور"، "اسکمپر؛ تکنیک پیرایشِ خلاق"،" آیزن‌هاور، تکنیک کسب و کارِ فرصت‌یاب" و "بوستون؛ تکنیک کشف محصول برتر" با ارائه حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی مدیر محترم خانه خلاق و نوآوری اشراق و در حوزه اکوسیستم و نوآوری وبینارهای "اکوسیستم نوآوری و فناوری فرهنگی" و " فرصت‌ها و نیازهای فناوری‌های فرهنگی" با ارائه بنده برنامه ریزی و در حال اجراست.

معاون خانه خلاق و نوآوری اشراق خاطرنشان کرد: امیدواریم این وبینارها و برنامه هایی که در خانه خلاق و نوآوری اشراق انجام می شود در امتداد فعالیت های خوب پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی کمکی باشد تا همه کنشگران در این عرصه بتوانند با تجهیز قوا نقش آفرینی قوی در جامعه داشته باشند و رویکرد رو به تعالی را پیش بگیرند.

لازم به ذکر است، علاقه مندان جهت اطلاع از زمان و لینک ورود به این وبینارها می توانند به سایت خانه خلاق و نوآوری اشراق به نشانی https://news.aboaeine.ir  مراجعه کنند.

پایان خبر /

22 آذر 1401

لینک خبر
لینک خبر
logo
آفتاب موفقیت اینجا طلوع می‌کند
110 54 311 025 675 55 311 025
5159 206 0993 noavari@dte.ir
قم، میدان روح‌الله، معلم 10 ، فرعی 3
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به "خانه خلاق و نوآوری اشراق" می‌باشد.