اعلام اسامی برندگان رویداد ملی ایده پردازی «کاریزمَن ۴»

news-thump
به گزارش روابط عمومی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، حجت الاسلام والمسلمین صادق امینی در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: رویداد ملی ایده پردازی «کاریزمَن ۴» با دریافت ۱۵۶ ایده اولیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، حجت الاسلام والمسلمین صادق امینی در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: رویداد ملی ایده پردازی «کاریزمَن ۴» با دریافت ۱۵۶ ایده اولیه برگزار شد.

مسؤول برگزاری رویداد ملی ایده پردازی «کاریزمَن ۴» با بیان اینکه پس از دریافت ایده ها، دو جلسه تمرین ایده ورزی با حضور پنج نفر اساتید مشاوره حوزه و دانشگاه برگزار گردید، ادامه داد: در این جلسات دو گروه ۱۵ نفره به تمرین ایده پردازی پرداختند که در ادامه، ایده نهایی ۴۲ نفر ثبت شد.

وی گفت: از این میان ۱۲ نفر از طرف داوران برای نشست اختتامیه این رویداد واجد شرایط شدند و مجدداً ایده تکمیلی را ارائه کردند و در ادامه، با رای داوران و شرکت کنندگان به این ۱۲ ایده، سه ایده به عنوان ایده های برتر شناخته شدند و رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و پنج نفر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

حجت الاسلام والمسلمین امینی ابراز داشت: از میان ایده های برگزیده، دو ایده واجد شرایط ورود به مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق شناخته شدند تا فرم شماره ۲ را تکمیل کنند.

وی افزود: در این رویداد، هوشمند مطهر پارسا(از قم) علیرضا صادقی(از اصفهان) و امیرحسین کرامتی‌معز(از تهران) به عنوان نفرات اول تا سوم شناخته شدند.

وی ضمن اعلام اسامی نفرات شایسته تقدیر تصریح کرد: اصغر کوراوند(از قم)، محمد پرهام برازنده(از تهران)، سمانه عبدی(از خراسان رضوی)، هبت اله شیری(از تهران) و زینب گوهری(از قم) به عنوان نفرات شایسته تقدیر این رویداد انتخاب شدند.

مسؤول برگزاری رویداد ملی ایده پردازی «کاریزمَن ۴» گفت: همچنین فرهنگسرای خانواده استان اصفهان از ایده های برتر این رویداد دعوت به عمل آورد و نسبت به حمایت عملیاتی از این ایده ها اعلام آمادگی کرد.

وی در پایان گفت: شایان ذکر است به نفرات برتر این رویداد به ترتیب از ۳۰ تا ۱۰ میلیون ریال و به رتبه های شایسته تقدیر نیز مبلغ ۵ میلیون ریال تعلق می گیرد.

پایان خبر /

24 اردیبهشت 1400

لینک خبر
لینک خبر
logo
آفتاب موفقیت اینجا طلوع می‌کند
110 54 311 025 675 55 311 025
5159 206 0993 noavari@dte.ir
قم، میدان روح‌الله، معلم 10 ، فرعی 3
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به "خانه خلاق و نوآوری اشراق" می‌باشد.