وبینار آموزشی «چگونه دیجیتال مارکتینگ یاد بگیریم» برگزار شد

news-thump
به گزارش روابط عمومی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، وبینار آموزشی «چگونه دیجیتال مارکتینگ یاد بگیریم» به همت مدرسه فناوری فانوس وابسته به مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق به صورت مجازی برگزار شد.به گزارش روابط عمومی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، وبینار آموزشی «چگونه دیجیتال مارکتینگ یاد بگیریم» به همت مدرسه فناوری فانوس وابسته به مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق به صورت مجازی برگزار شد. در این وبینار، علیرضا تقدیسی «مدیر دیجیتال مارکتینگ دفتر توسعه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی شریف» گفت: هر فردی که در حوزه دیجیتال بخشی از نیازهای خود را برطرف می کند، محصول یا مطلبی را شناسایی و یا خرید می کند این که سایتی بتواند اعتماد مخاطب خود را جلب کند و یا محتوایی که در صفحه فروش قرار دارد و یا جلب توجه یک پست در اینستاگرام و ارسال آن به دیگران، کارِ یک دیجیتال مارکِتِر است. وی ضمن بیان تعریفی از دیجیتال مارکتینگ اظهار داشت: دیجیتال مارکتینگ به معنای بازاریابی دیجیتال و استفاده هوشمندانه، خلاقانه و بهینه از ابزار فضای دیجیتال برای اهداف بازاریابی است؛ نوشتن استراتژی، کار اصلی دیجیتال مارکت است. مدیر دیجیتال مارکتینگ دفتر توسعه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی شریف ادامه داد: بخشی از دیجیتال مارکتینگ، علم بوده اما بخش عمده آن، مهارت است؛ منظور از این مهارت، آن است که مسیر فروش محصول چگونه است و چه مراحلی را باید طی کرد تا بتوان محصول خود را به فروش رساند؛ همچنین باید بدانیم که اگر چالش در مسیر فروش به وجود آمد، چگونه آن مسیر را تغییر دهیم. وی به معرفی دو کتاب برای فراگیری اصول بازاریابی پرداخت و تصریح کرد: کتاب بازاریابی کارتلر و کتاب طراحی بازاریابی کسب و کارهای کوچک مناسب است. تقدیسی افزود: در بازاریابی، مشتری ها را به چند شکل محل زندگی، جمعیت شناسی(سن، جنسیت، درآمد، تحصیلات، فرهنگ)، رفتار و مزیت ها تقسیم می کنیم. وی گفت: یک اصل در بازاریابی وجود دارد که گفته می شود ۸۰ درصد محصول را ۲۰ درصد از مخاطبان خریداری می کنند؛ باید برای آن ۲۰ درصد بازاریابی کنید و باید بدانید که آن ۲۰ درصد چه علایقی دارند، چرا که اگر بتوانید آن ۲۰ درصد را جذب کنید، ۸۰ درصد فروش تان از طریق آنها انجام می شود. مدیر دیجیتال مارکتینگ دفتر توسعه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی شریف، ابزارهای بازاریابی در حوزه دیجیتال را مشتمل بر سایت، شبکه های اجتماعی، مارکت ها پِلِیس، سئو و ایمیل مارکتینگ عنوان کرد و ابراز داشت: فراگیری هر کدام از ابزارهای بازاریابی ذکر شده، لازم بوده و در بازاریابی ها مؤثر است. علاقه مندان می توانند با دانلود اپلیکیشن مدرسه فناوری فانوس از طریق لینک http://cafebazaar.ir/app/ir.isca.eshragh? و نصب این اپلیکیشن، به متن کامل وبینار مذکور دسترسی پیدا کنند. لازم به ذکر است، وبینارهای مدرسه فناوری فانوس برای ارتقاء یادگیری و توسعه توان تیم های نوپا در اکوسیستم فناوری های فرهنگی به صورت هفتگی در یک موضوع خاص و مورد نیاز اکوسیستم برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، وبینار آموزشی «چگونه دیجیتال مارکتینگ یاد بگیریم» به همت مدرسه فناوری فانوس وابسته به مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق به صورت مجازی برگزار شد.

در این وبینار، علیرضا تقدیسی «مدیر دیجیتال مارکتینگ دفتر توسعه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی شریف» گفت: هر فردی که در حوزه دیجیتال بخشی از نیازهای خود را برطرف می کند، محصول یا مطلبی را شناسایی و یا خرید می کند این که سایتی بتواند اعتماد مخاطب خود را جلب کند و یا محتوایی که در صفحه فروش قرار دارد و یا جلب توجه یک پست در اینستاگرام و ارسال آن به دیگران، کارِ یک دیجیتال مارکِتِر است.

وی ضمن بیان تعریفی از دیجیتال مارکتینگ اظهار داشت: دیجیتال مارکتینگ به معنای بازاریابی دیجیتال و استفاده هوشمندانه، خلاقانه و بهینه از ابزار فضای دیجیتال برای اهداف بازاریابی است؛ نوشتن استراتژی، کار اصلی دیجیتال مارکت است.

مدیر دیجیتال مارکتینگ دفتر توسعه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی شریف ادامه داد: بخشی از دیجیتال مارکتینگ، علم بوده اما بخش عمده آن، مهارت است؛ منظور از این مهارت، آن است که مسیر فروش محصول چگونه است و چه مراحلی را باید طی کرد تا بتوان محصول خود را به فروش رساند؛ همچنین باید بدانیم که اگر چالش در مسیر فروش به وجود آمد، چگونه آن مسیر را تغییر دهیم.

وی به معرفی دو کتاب برای فراگیری اصول بازاریابی پرداخت و تصریح کرد: کتاب بازاریابی کارتلر و کتاب طراحی بازاریابی کسب و کارهای کوچک مناسب است.

تقدیسی افزود: در بازاریابی، مشتری ها را به چند شکل محل زندگی، جمعیت شناسی(سن، جنسیت، درآمد، تحصیلات، فرهنگ)، رفتار و مزیت ها تقسیم می کنیم.

وی گفت: یک اصل در بازاریابی وجود دارد که گفته می شود ۸۰ درصد محصول را ۲۰ درصد از مخاطبان خریداری می کنند؛ باید برای آن ۲۰ درصد بازاریابی کنید و باید بدانید که آن ۲۰ درصد چه علایقی دارند، چرا که اگر بتوانید آن ۲۰ درصد را جذب کنید، ۸۰ درصد فروش تان از طریق آنها انجام می شود.

مدیر دیجیتال مارکتینگ دفتر توسعه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی شریف، ابزارهای بازاریابی در حوزه دیجیتال را مشتمل بر سایت، شبکه های اجتماعی، مارکت ها پِلِیس، سئو و ایمیل مارکتینگ عنوان کرد و ابراز داشت: فراگیری هر کدام از ابزارهای بازاریابی ذکر شده، لازم بوده و در بازاریابی ها مؤثر است.

علاقه مندان می توانند با دانلود اپلیکیشن مدرسه فناوری فانوس از طریق لینک http://cafebazaar.ir/app/ir.isca.eshragh? و نصب این اپلیکیشن، به متن کامل وبینار مذکور دسترسی پیدا کنند.

لازم به ذکر است، وبینارهای مدرسه فناوری فانوس برای ارتقاء یادگیری و توسعه توان تیم های نوپا در اکوسیستم فناوری های فرهنگی به صورت هفتگی در یک موضوع خاص و مورد نیاز اکوسیستم برگزار می گردد.

پایان خبر /

28 خرداد 1400

لینک خبر
لینک خبر
logo
آفتاب موفقیت اینجا طلوع می‌کند
110 54 311 025 675 55 311 025
5159 206 0993 noavari@dte.ir
قم، میدان روح‌الله، معلم 10 ، فرعی 3
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به "خانه خلاق و نوآوری اشراق" می‌باشد.