بازدید طلاب موسسه امام خمینی(ره) از خانه خلاق و نوآوری اشراق

news-thump
جمعی از طلاب موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ضمن بازدید از خانه خلاق و نوآوری اشراق، با فعالیت های این خانه آشنا شدند.

جمعی از طلاب موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ضمن بازدید از خانه خلاق و نوآوری اشراق، با فعالیت های این خانه آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری اشراق، جمعی از طلاب موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با حضور در خانه خلاق و نوآوری اشراق ضمن بازدید از این خانه، در جلسه ای با حضور "حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدصادق" معاون این خانه حضور یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق در این جلسه ضمن عرض خیرمقدم به طلاب موسسه امام خمینی(ره) به معرفی خانه خلاق و نوآوری اشراق پرداخت و تصریح کرد: در این خانه ایده‌های خلاق و نوآورانه که قابلیت ترویج ارزش‌های فرهنگی به صورت تاب‌آور را داشته باشد پذیرش می شوند.

وی همچنین به حمایت‌های آموزشی، مشاوره‌ای، امکاناتی و مادی ایده‌های پذیرش شده پرداخت و افزود: دفتر تبلیغات اسلامی در  امتداد فعالیت های فرهنگی و تبلیغی که در سالیان متمادی داشت، وارد سرمایه گذاری در حوزه های نوآوری شده و حدود دو سال است که خانه خلاق و نوآوری اشراق را تاسیس کرده است.

معاون خانه خلاق و نوآوری اشراق با اشاره به تعاریف اصطلاحات اکوسیستم نوآوری و فناوری، ادامه داد: استارتاپ ها یا شرکت های نوپا، شتاب دهنده ها، فضای کار اشتراکی، مراکز نوآوری و رشد، پارک های علم و فناوری، سرمایه گذاران، تامین کنندگان، خدمات، رسانه ها، حاکمیت و شرکت های بزرگ هرکدام نقشی در این اکوسیستم دارند که نقص یا نبود هریک از آن ها ضعفی برای اکوسیستم بوده و خود را نشان خواهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی سایت خانه خلاق و نوآوری اشراق پرداخت و گفت: مدرسه فناوری فانوس، شبکه ملی فناوران فرهنگی(چارسوق)، رویدادهای ملی ایده پردازی(کاریزنگار) و شتاب دهنده سه دال ارکان چهارگانه اشراق هستند که هریک در این سایت به نشانی https://news.aboaeine.ir/ معرفی و قابل دسترس هستند.

در ادامه نیز، طلاب موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در فضایی صمیمانه سوالات خود را پرسیدند و از بخش های مختلف این خانه بازدید و با تیم های مستفر آشنا شدند.

پایان خبر /

15 آبان 1401

لینک خبر
لینک خبر
logo
آفتاب موفقیت اینجا طلوع می‌کند
110 54 311 025 675 55 311 025
5159 206 0993 noavari@dte.ir
قم، میدان روح‌الله، معلم 10 ، فرعی 3
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به "خانه خلاق و نوآوری اشراق" می‌باشد.