وبینار آموزشی «مهارت‌های تدوین بوم کسب‌ و کار» برگزار شد

news-thump
به گزارش روابط عمومی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، وبینار آموزشی «مهارت‌های تدوین بوم کسب‌ و کار» به همت مدرسه فناوری فانوس وابسته به مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، وبینار آموزشی «مهارت‌های تدوین بوم کسب‌ و کار» به همت مدرسه فناوری فانوس وابسته به مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق به صورت مجازی برگزار شد.

در این وبینار آموزشی، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی «مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق» به تبیین انواع نوآوری ها در دنیا پرداخت و ابراز داشت: چهار دسته نوآوری در دنیا موجود است که می بایست برای هر دسته مقاله هایی را مطالعه کنید؛ برای مطالعه مقالات علمی و معتبر، می توانید کلمه “گوگل اسکولار” را جستجو کنید. انواع نوآوری ها عبارتند از: نوآوری فراگیر، نوآوری فرهنگی، نوآوری اجتماعی و نوآوری فناورانه.

وی، ارزش پیشنهادی را هسته مرکزی مدل کسب و کار عنوان کرد و افزود: باید ارزش را به انحصار نزدیک تر کنید.

وی یادآور شد: وقتی ارزش پیشنهادی را به دست آوردیم، برای اینکه این ارزش را به مشتری برسانیم و ببینیم به چه منابعی نیاز داریم. باید منابع اصلی مورد نیاز برای خلق ارزش را فهرست کنیم.

مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق با اشاره به راهکارهای تضمین موفقیت در تیم اظهار داشت: برای تضمین موفقیت در تیم سه کار انجام دهید: شکست و موفقیت پایان کار نیست، با منطق روزگار پیش روید؛ همه چیز را به خود وابسته نکنید، تیم تشکیل دهید و با آموزش باعث رشد دیگران شوید؛ مشورت پذیر باشید و خوب گوش دهید.

علاقه مندان می توانند با دانلود اپلیکیشن مدرسه فناوری فانوس از طریق لینک https://news.aboaeine.ir/fanoos/ و نصب این اپلیکیشن، به متن کامل وبینار مذکور دسترسی پیدا کنند.

لازم به ذکر است، وبینارهای مدرسه فناوری فانوس برای ارتقاء یادگیری و توسعه توان تیم های نوپا در اکوسیستم فناوری های فرهنگی به صورت هفتگی در یک موضوع خاص و مورد نیاز اکوسیستم برگزار می گردد.

پایان خبر /

02 آبان 1400

لینک خبر
لینک خبر
logo
آفتاب موفقیت اینجا طلوع می‌کند
110 54 311 025 675 55 311 025
5159 206 0993 noavari@dte.ir
قم، میدان روح‌الله، معلم 10 ، فرعی 3
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به "خانه خلاق و نوآوری اشراق" می‌باشد.