آغاز به کار ۷ تیم ایده در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق

news-thump
به گزارش روابط عمومی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، جواد دلاوری در گفت و گویی با اعلام این خبر ابراز کرد: در دور سوم پذیرش ایده در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، پس از داوری ایده ها، هفت تیم در زمینه های مختلف پذیرش شدند و پس از برگزاری کارگاه بوم نویسی، فعالیت خود را در این مرکز آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، جواد دلاوری در گفت و گویی با اعلام این خبر ابراز کرد: در دور سوم پذیرش ایده در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، پس از داوری ایده ها، هفت تیم در زمینه های مختلف پذیرش شدند و پس از برگزاری کارگاه بوم نویسی، فعالیت خود را در این مرکز آغاز کردند.

وی افزود: تیم ایده «آینده سازان خلاق» با ایده جذاب بخشی کار با کودک و نوجوان، از جمله تیم های جدید پذیرش شده در این مرکز است؛ این تیم ایده که با مدیریت آقای محمد نیک روش پذیرش شده، در صدد تولید محتوای دینی تربیتی جذاب با انتقال جذاب می باشد که در این راستا، اقدام به جمع آوری اکثر روش های سابق، افزودن برخی ابداعات به روش های گذشته، ابداع روش های جدید و… کرده است.

وی یادآور شد: از دیگر تیم های پذیرش شده، تیم «تمینو» است که تحت مدیریت آقای سید محمدعلی طاهرزاده کاکلکی، به دنبال طراحی مجموعه بازی های موضوعی و آموزشی است که خروجی آن در قالب کتاب عرضه خواهد شد.

معاون پشتیبانی و فناوری فرهنگی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق با بیان این که سومین تیم جدید این مرکز با عنوان «آداب» در صدد ایجاد اپلیکیشن سبک زندگی اسلامی است، اظهار داشت: تیم ایده مذکور با مدیریت آقای صادق مولایی در این نرم افزار به دنبال آن است تا با حل دو معضل «عدم آگاهی مردم نسبت به سبک زندگی اسلامی» و «فراموش کردن آن»، این مسأله را در بین کسانی که علاقه مند هستند، ترویج دهد.

وی گفت: تولید محصولات متنوع جهت تسریع و آسان‌سازی فعالیت‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ایده تیم «نجات» از تیم های جدید مستقر در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق می باشد که با مدیریت آقای سجاد رفیعی پذیرش شده است.

دلاوری، پنجمین تیم پذیرش شده در دوره جدید را تیم ایده «مدرسه مجازی مهارت آموزشی مبنا» عنوان و ابراز کرد: مدرسه ای مهارت آموزی با تمرکز بر حوزه های آموزشی مهم ولی کمتر کار شده است که با ساختار سازمانی پویا و فعال، بستر شبکه سازی فراگیران را مهیا می کند. تیم ایده مذکور با مدیریت آقای علی لعل دولت آبادی در این مرکز آغاز به کار کرد.

وی افزود: تیم ایده ششم با عنوان «یاوران سلامت روان» با مدیریت آقای رضا مهکام، در صدد ساماندهی و استفاده از ظرفیت های طلاب دارای تحصیلات روان شناختی در حوزه های مربوطه (مهارت های زندگی، خانواده، ازدواج، کودک و نوجوان و…) در سطح کشور است؛ مؤسسه «یاوران سلامت روان» طلاب مستعد دارای تحصیلات مربوطه را جذب و گزینش کرده و طبق نیازهای کشوری از آن ها استفاده می‏کند.

وی، تیم ایده «آفاق هنر» را هفتمین تیم پذیرش شده در دور جدید عنوان کرد و اظهار داشت: این تیم ایده با مدیریت آقای حسین مختاری، به دنبال تولید آثار رسانه ای جهت انتشار در شبکه نمایش خانگی است؛ استودیو آفاق هنر با تجربه چند ساله در زمینه تولیدات رسانه ای حرفه ای نظیر فیلم مستند، داستانی و موشن گرافیک، حیطه فعالیت خود را گسترش داده و علاوه بر تولید محصولات ذکر شده، درصدد تولیدات رسانه ای همچون مینی سریال و سریال جهت فروش و عرضه در شبکه نمایش خانگی است؛ این استودیو علاوه بر رعایت استانداردهای فنی، دقت زیادی در محتوای آثار خود داشته و از افراد متخصص، همچون پژوهشگر رسانه ای و روانشناس استفاده می نماید.

پایان خبر /

06 آبان 1400

لینک خبر
لینک خبر
logo
آفتاب موفقیت اینجا طلوع می‌کند
110 54 311 025 675 55 311 025
5159 206 0993 noavari@dte.ir
قم، میدان روح‌الله، معلم 10 ، فرعی 3
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به "خانه خلاق و نوآوری اشراق" می‌باشد.