بازدید مدیر جامعه الزهرا (س) از خانه خلاق و نوآوری اشراق.

news-thump
به گزارش روابط‌عمومی خانه خلاق و نوآوری اشراق، سرکار خانم برقعی مدیر محترم جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از خانه خلاق و نوآوری اشراق بازدید به عمل آورد.
به گزارش روابط‌عمومی خانه خلاق و نوآوری اشراق، سرکار خانم برقعی مدیر محترم جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از خانه خلاق و نوآوری اشراق بازدید به عمل آورد.

حجت‌الاسلام قطبی مدیرعامل محترم خانه خلاق و نوآوری اشراق در حاشیه این بازدید، مأموریت دفتر تبلیغات اسلامی را این‌گونه بیان کردند:

مأموریت دفتر تبلیغات اسلامی اساساً کمک به تبلیغ و ترویج دین است، خب ازاین‌رو باید برای تحقق این مأموریت همه نیازها و پیش‌نیازهای این راه را بررسی و فراهم کند.

وی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی از دیرباز با تأسیس دانشگاه و مؤسسات تخصصی، برای توسعه توانمندی و آموزش طلبه‌ها می‌کوشید. بعدها در حوزه‌هایی که کارهای پژوهشی و کارهای عمیق علمی لازم بود،

پژوهشگاه را تأسیس کرد و در سال‌های اخیر به این نتیجه رسیدیم که ورود به حوزه فناوری‌های فرهنگی هم ضرورت دارد که این ضرورت منجر به تأسیس خانه خلاق و نوآوری اشراق شد.

ایشان درمورد تأسیس این مجموعه این‌گونه تشریح کردند:

این مرکز با حضور جناب آقای ستاری معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در تاریخ ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۹ افتتاح کرده و شروع به کار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف و مأموریت اصلی ما این است که طلبه‌ها و افرادی که ایده نو و جدیدی در حوزه ترویج ارزش‌های دینی و فعالیت‌های فرهنگی دارند را کمک کنیم. ما در تمام نیازهای خدمتی، آموزشی، مشاوره‌ای، راهوری و منتوری، اعتباری و هر چیز دیگری که نیاز داشته باشند کمکشان می‌کنیم تا تبدیل به یک کسب‌وکار خلاق شوند .

وی در باره شرایط پذیرش در این مرکز این‌گونه توضیح داد:

هر شخصی یا تیمی که برای پذیرش اقدام می‌کنند باید سه شرط را داشته باشند:

۱- ایده باید در محدوده فرهنگی باشد

۲- این ایده باید نوآوری و خلاقیت داشته باشد

۳- قابلیت تاب‌آوری داشته باشد، یعنی با درآمد این طرح توان اداره هزینه‌های خود را داشته باشند.

در ادامه حجت‌الاسلام قطبی، به تبیین فعالیت‌ها و بخش‌های مختلف خانه خلاق و نوآوری اشراق پرداختند

سپس باتوجه‌به ظرفیت‌های موجود در این مرکز مباحثی در زمینه‌های همکاری و هم‌افزایی مطرح شد.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز ضمن قدردانی از رئیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق اظهار امیدواری کرد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها باتوجه‌به ظرفیت منحصربه‌فرد و بالای خود بتواند از پتانسیل این مرکز در راستای استقلال شغلی طلاب و ایجاد راهبردهای فعالیت اجتماعی آنان در راستای تبلیغ و فرهنگ‌سازی اسلامی استفاده نماید.

این دیدار با بازدید مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و هیئت همراه از بخش‌های دهلیز خلاقیت، دالان نوآوری و درگاه کسب‌وکار مرکز خاتمه یافت.

پایان خبر /

09 بهمن 1400

لینک خبر
لینک خبر
logo
آفتاب موفقیت اینجا طلوع می‌کند
110 54 311 025 675 55 311 025
5159 206 0993 noavari@dte.ir
قم، میدان روح‌الله، معلم 10 ، فرعی 3
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به "خانه خلاق و نوآوری اشراق" می‌باشد.