رونمایی از نخستین بازی گردشگری تولید شده توسط یکی از تیم ایده های خانه خلاق و نوآوری اشراق

news-thump
در مراسمی از نخستین بازی گردشگری ویژه کودکان و نوجوانان با عنوان " دبرنای گردشگری "تولید شده از سوی تیم ایده شادزی خانه خلاق و نوآوری اشراق رونمایی شد.

در مراسمی از نخستین بازی گردشگری ویژه کودکان و نوجوانان با عنوان " دبرنای گردشگری "تولید شده از سوی تیم ایده شادزی خانه خلاق و نوآوری اشراق رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری اشراق، بازی «بُرنای گردشگر» با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با اماکن گردشگری برخی از شهر‌های کشور در کانون پرورش فکری کودک ونوجوان استان رونمایی شد.

این بازی برای اولین بار و در مرحله نخست تولید، اماکن مذهبی و گردشگری شهر‌های قم، شیراز، مشهد و اصفهان را به کودکان و نوجوانان معرفی می‌کند که توسط تیم شادزی و شرکت پدیده آور زندگی شادمان از تیم ایده های خانه خلاق و نوآوری اشراق طراحی و تولید شده است.

معرفی اماکن مذهبی وگردشگری، صنایع دستی، سوغات شهر‌ها از اهداف ساخت این بازی است که دارای هفت کارت تصویری، ۴۰ مهره رنگی و ۸۸ متن می باشد و به صورت دونفره یا سه نفره بازی می‌شود.

علاقه مندان جهت تهیه این بازی می توانند به کانون‌های پرورش فکری کودک و نوجوان در سراسر کشور مراجعه کنند.

این مراسم در حضور بزرگانی چون محمدغفاری رئیس کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان قم، حجه الاسلام والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد

 سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، حجه الاسلام والمسلمین محمدصادق «معاون خانه خلاق و نوآوری اشراق و همراه با اجرای سرود سلام فرمانده ، اجرای تئاتر ، سخنرانی چندتن از مدیران، تقدیر از مدیر مجموعه شادزی ، سرود ویژه نهم ربیع الاول،  مسابقه و اهدای پک دیرنا بعنوان جوایز و اجرای بازی دبرنای گردشگری برگزار شد.

پایان خبر /

17 مهر 1401

لینک خبر
لینک خبر
logo
آفتاب موفقیت اینجا طلوع می‌کند
110 54 311 025 675 55 311 025
5159 206 0993 noavari@dte.ir
قم، میدان روح‌الله، معلم 10 ، فرعی 3
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به "خانه خلاق و نوآوری اشراق" می‌باشد.