به میزبانی خانه خلاق و نوآوری اشراق؛ سومین نشست هم‌افزایی اعضای زیست‌بوم نوآوری و فناوری استان قم برگزار شد.

news-thump
به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری اشراق،در این جلسه که با هماهنگی و دعوت پارک علم و فناوری استان قم برگزار گردید، معاون محترم پارک علم و فناوری جناب آقای دکتر شوشتری، مدیران پارک علم و فناوری، مدیران مراکز نوآوری و رشد دانشگاه های استان قم و فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری اشراق،
در این جلسه که با هماهنگی و دعوت پارک علم و فناوری استان قم برگزار گردید، معاون محترم پارک علم و فناوری جناب آقای دکتر شوشتری، مدیران پارک علم و فناوری، مدیران مراکز نوآوری و رشد دانشگاه های استان قم و فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری حضور داشتند.

در ابتدای جلسه مهندس حسین حدیدی مدیر مراکز رشد واحدهای فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در موضوع “نقش آموزش، مشاوره و منتورینگ در مراکز حامی نوآوری و فناوری ” ارائه ای برای مدیران اکوسیستم داشتند.

در ادامه جلسه حجت الاسلام قطبی مدیر عامل خانه خلاق و نوآوری اشراق با بیان تاریخچه ای از اشراق، فعالیت های مرکز اشراق را برای مدیران اکوسیستم بیان کردند.

در پایان این نشست، از اپلیکیشن مدرسه فناوری فانوس که مرجع یادگیری و توسعه توان در زمینه صنایع خلاق و فناوری های فرهنگی است، با حضور مدیران اکوسیستم نوآوری و فناوری رونمایی شد.

بعد از جلسه، مدیران اکوسیستم نوآوری بازدیدی از واحدهای فناور مرکز اشراق داشتند و با مدیران تیم های مستقر گفتگو کردند.

 

پایان خبر /

24 فروردین 1401

لینک خبر
لینک خبر
logo
آفتاب موفقیت اینجا طلوع می‌کند
110 54 311 025 675 55 311 025
5159 206 0993 noavari@dte.ir
قم، میدان روح‌الله، معلم 10 ، فرعی 3
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به "خانه خلاق و نوآوری اشراق" می‌باشد.