مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق گفت: تمام مراکزی که به صورت جدی در حوزه کسب و کار فعالیت می کنند، حرف مشترکی دارند که کسب و کاری که مدل منطق داشته باشد، نه تنها زمین گیر نخواهد شد، بلکه به راحتی می تواند توسعه پیدا کند.
معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق از برگزاری وبینار آموزشی «چگونه دیجیتال مارکتینگ یاد بگیریم؟» در ۲۶ خردادماه به صورت مجازی خبر داد.
مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق با بیان این که سعی کرده ایم تا مدل کسب و کار مرسوم در دنیا را با شرایط و اقتضائات طلبگی خود بومی کنیم، گفت: هدفمان این است که بوم های کسب و کار تیم ایده ها به شرکت خلاق بین المللی تبدیل شود.
معاون پشتیبانی و فناوری فرهنگی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق با اشاره به تعداد ایده های ارسالی به این مرکز، از پذیرش سه تیم ایده جدید در مرکز مذکور خبر داد.
مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، مدل را مهم ترین نقطه ثقل و گرانیگاه یک کسب و کار نوآور و خلاق دانست و گفت: مدل باید 50 سال آینده را پاسخگو باشد.
مسؤول تیم ایده «اسماع الاصم» از تیم ایده های مستقر در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، از تولید اپلیکیشن «دستیار هوشمند ناشنوایان» با عنوان «مهرورزان» توسط این تیم خبر داد.