جلسه شورای سیاستگذاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

news-thump

اولین جلسه شورای سیاستگذاری فناوری و نوآوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با حضور حجت الاسلام قطبی مدیر خانه خلاق و نوآوری اشراق و دیگر اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری اشراق، اولین جلسه شورای سیاستگذاری فناوری و نوآوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد.

در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری مرکز نوآوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه که با حضور ریاست پژوهشگاه،معاونین و دیگر اعضای شورا تشکیل شد.

در این جلسه حاضرین، دربارۀ ضرورت راه‌اندازی مرکز نوآوری و معیارهای پژوهشگاه در جذب طرح‌ها و همچنین سیاست‌های مرکز در آغاز به کار و برای پیشبرد اهداف آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه اعضا بر این نکته تاکید کردند که مرکز نوآوری پژوهشگاه باید بتواند در راستای انتقال فناوری، پیوند میان نوآوری‌های علمی در حوزه علوم انسانی با رویکرد اسلامی را، با نهادها و سازمان‌های دولتی و شرکت‌های غیردولتی برقرار کند.

در پایان جلسه مصوب شد، همراه با گردآوری اطلاعات مرتبط با ظرفیت‌های موجود در پژوهشگاه برای شکل‌گیری گفتمان نوآوری در این مجموعه، اقدام لازم صورت پذیرد. همچنین الگوهای نوآوری در حوزه علوم انسانی با رویکرد اسلامی تهیه و تنظیم شود.

پایان خبر /

10 آبان 1402

لینک خبر
شورای سیاست گذاری
حوزه
دانشگاه
فناوری
لینک خبر
logo
آفتاب موفقیت اینجا طلوع می‌کند
110 54 311 025 675 55 311 025
5159 206 0993 noavari@dte.ir
قم، میدان روح‌الله، معلم 10 ، فرعی 3
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به "خانه خلاق و نوآوری اشراق" می‌باشد.