ارائه محصولات و خدمات نوآورانه فرهنگی ویژه خانواده

news-thump

جلسه تبادل فناوری محصولات و خدمات نوآورانه فرهنگی ویژه خانواده،کودک و نوجوانان با حضور معاونت فرهنگی سازمان انرژی اتمی استان اصفهان و تیم های مستقر در اشراق به میزبانی خانه خلاق و نوآوری اشراق ساعت 9صبح روز سه شنبه 9 آبان ماه در سالن جلسات خانه خلاق و نوآوری اشراق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری اشراق جلسه تبادل فناوری محصولات و خدمات نوآورانه فرهنگی ویژه خانواده،کودک و نوجوانان با حضور معاونت فرهنگی سازمان انرژی اتمی استان اصفهان و تیم های مستقر در اشراق به میزبانی خانه خلاق و نوآوری اشراق ساعت 9صبح روز سه شنبه 9 آبان ماه در سالن جلسات خانه خلاق و نوآوری اشراق برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام قطبی مدیر خانه خلاق و نوآوری اشراق ضمن خوش آمدگویی به حضار جلسه بیان کردند: طبق معادله ای که پیش رفتیم برنامه ریزی شد که از یک زمانی به بعد جلسات تبادل فناوری را شروع کنیم و در سه هفته گذشته جلسات خوبی داشتیم که انشاءالله به یک توافق ختم خواهد شد.

ایشان در ادامه فرمودند امروز خدمت دوستان از معاونت فرهنگی سازمان انرژی اتمی استان اصفهان هستیم که سازمان پویا، به روز و در عین حال پیشانی اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند و قالب خانواده های مرتبط با این سازمان خانواده های تحصیل کرده هستند.

در ادامه جلسه حجت الاسلام تقی زاده مشاور فرهنگی مدیر عامل شرکت سوره گفت: در سازمان انرژی اتمی کارهای بسیار خوب، خلاق و نوآورانه ای انجام شده است ما یک نیازسنجی در بحث مسائل فرهنگی داشتیم به مسئله اشتغال زایی رسیدیم که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم هست.

در ادامه جناب آقای واعظ مدیر فرهنگی و رفاهی شرکت سوره فرمودند: در سازمان انرژی اتمی ما یک جامعه مخاطب 2000 نفری پرسنل داریم که با خانواده هایشان حدود 8000نفر مخاطب داریم که سعی کردیم در تمامی حوزه های مرتبط فرهنگی ورودی داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: در حوزه فرزندان برنامه ریزی چند ساله ای داشتیم برای آموزش دادن و ورود به بازار کار که یک سال و نیم هست این پروژه شروع شده است.

در حوزه خانواده دوره های بسیاری صورت می گیرد در قالب های دوره های آموزشی، برگزاری اردو و غیره و در حوزه همکاران هم فعالیت هایی از جنس آموزش رفتار سازمانی را شروع کردیم که در هفت قالب می باشد به دلیل اینکه مشکلاتی که در سازمان شناسایی شده است مرتفع شود.

در ادامه جلسه تیم ها محصولات و خدمات خود را معرفی کردند که مورد استقبال مسئولین معاونت فرهنگی سازمان انرژی اتمی استان اصفهان قرار گرفت.

پایان خبر /

09 آبان 1402

لینک خبر
سازمان انرژی اتمی
محصول
خدمت
معاونت فرهنگی
لینک خبر
logo
آفتاب موفقیت اینجا طلوع می‌کند
110 54 311 025 675 55 311 025
5159 206 0993 noavari@dte.ir
قم، میدان روح‌الله، معلم 10 ، فرعی 3
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به "خانه خلاق و نوآوری اشراق" می‌باشد.